Veel gestelde vragen

 

Een bestelling plaatsen

• Hoe bestel ik iets bij Hobby Hoeve?
• Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
• Waneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestelling retourneren

• Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?
• Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Levertijden en Bezorging

• Waneer ontvang ik mijn bestelling?
• Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen
• Wie bezorgt mijn bestelling?
• Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?
• Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?
• Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?
• Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Verzendkosten & Servicekosten

• Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Een artikel zoeken

• Hoe vind ik snel een artikel?
• Het artikel is niet meer op voorraad, is deze nog te bestellen?

 


 

• Hoe bestel ik iets bij Hobby Hoeven?


Bestellen bij Hobby Hoeve doe je zo:

Artikel(en) in het winkelwagentje leggen

Zoek het artikel dat je wilt kopen en leg het in je winkelwagentje. Wil je verder
rondkijken? Geen probleem, het artikel blijft in je winkelwagentje liggen. Als je
meteen wilt bestellen, klik je op 'Bestelling afronden'.

Gegevens invullen

Vul je contactgegevens en het factuuradres in. Het factuuradres is ook tevens ook
het bezorgadres.

Betalen en afronden

Kies hoe je wilt betalen. Je kunt betalen met iDEAL of je kunt ervoor kiezen om de
bestelling af te halen in de winkel.

Klik op 'Bestelling plaatsen' om je bestelling af te ronden. Als je niet ervoor hebt
gekozen om de bestelling in de winkel af te halen, betaal je meteeen in de veilige
omgeving van je bank.

 

• Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Je kan betalen via iDEAL of aan de kassa van de winkel als je ervoor kiest om de
bestelling af te halen in de winkel.

 

• Waneer wordt mijn bestelling verzonden?

We streven er naar om de bestelling binnen 2 werkdagen te leveren.

 


• Hoe kan ik een (of meerdere) artikel(en) retourneren?


• Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Waneer we de retourzending hebben ontvangen sturen we een e-mail ter bevestiging.
Dit is meestal binnen 14 dagen. Je betalingsverplichting komt dan te vervallen. Als je
al betaald hebt, betalen wij je terug binnen 14 dagen vanaf het moment dat de e-mail
verstturd is.


• Waneer ontvang ik mijn bestelling?

De bestelde artikelen worden uiterlijke 2 werkdagen na bestelling afgeleverd.

• Ik heb niet alle artikelen uit mijn bestelling ontvangen.

Heb je een defect of foutief artikel ontvangen neem dan binnen 2 werkdagen contact met ons op.
Wij zoeken dan samen naar een passende oplossing.

• Wie bezorgt mijn bestelling?

Alle bestellingen worden door PostNL bezorgd.

• Wat gebeurt er als mijn bestelling niet door de brievenbus past?

De bezorger belt dan aan om het pakketje te overhandigen

• Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Ja hoor, dat is geen probleem.

• Kan ik een bestelling buiten Nederland en België laten bezorgen?

Nee dat is niet mogelijk. Er kan alleen naar Nederland en België worden verzonden.

• Kan ik kiezen op welke dag mijn bestelling bezorgd wordt?

Nee, het is niet mogelijk om een dag te kiezen.

 


• Wordt een bestelling gratis bezorgd?

Bestelling van €30,-* of meer verzenden we gratis. Voor bestellingen onder
€ 30,- betaal je verzend kosten + transactiekosten. De verzendkosten zijn
afhankelijk van het type product en het gewicht. Dit geldt alleen voor
bestelling binnen Nederland.

 


• Hoe vind ik snel een artikel?

Je kunt een artikel zoeken via onze zoekbalk rechts.

- Vul een term in
- Specifeer eventueel de categorie (bijv. mallen).
- Klik op zoeken

Je kunt ook zoeken op artikelnummer

 

 • Het artikel is niet meer op voorraad, is deze nog te bestellen?

Nee, helaas zijn de artikelen in de Outletshop niet meer leverbaar als deze
uitverkocht zijn.

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Gastenboek

  • 05-12-2017 - Ja hoor arda, deze heb ik. lees meer
  • 04-12-2017 - Hoi erna,

    Verkoop je ook van die kleine kalender boekjes...  lees meer
  • 15-11-2017 - Hoi Erna, heb je de stazon stempelinkt al binnen. lees meer
Plaats een bericht
© 2015 - 2017 HobbyHoeve | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.